ابعاد روز قدس باید هرچه بیشتر در میان مردم تبیین شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 149
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

علیمردانی:

ابعاد روز قدس باید هرچه بیشتر در میان مردم تبیین شود
زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تأکید بر تبیین هرچه بیشتر ابعاد روز قدس میان اقشار مختلف مردم گفت: امام راحل(ره) با تعابیر مختلفی بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید داشتند.
محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، به تبلیغات گسترده استکبار جهانی برای مقابله با حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: مردم با بصیرت و هوشیاری که در طول 30 سال گذشته سعی کرده‌اند بر اهمیت حضور خود در صحنه‌های مختلف صحه گذاشته‌اند و امسال مردم با حضور پرشور خود این حرکت را دو چندان خواهند کرد.
 
علیمردانی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده اتحاد و انسجام ملت ایران در تمام عرصه‌ها است ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که علیرغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها که عمدتا به دلیل سوء‌مدیریت در برخی بخش‌ها است، به چارچوب اصلی نظام اسلامی معتقدند و در هر‌حال مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را زمینه‌ساز تازه ماندن نام و یاد فلسطین در اذهان جهانیان عنوان کرد و  افزود: امروز ملت‌ها با تأثیرپذیری از روز قدس، بیدار شده و همه‌ساله شاهد آن باشیم که بر خیل عظیم مخالفان علیه اسرائیل غاصب در سطح جهان افزوده شود.
 
علیمردانی، با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر ایجاد تفرقه و اظهارنظرهای جناحی در راهپیمایی روز قدس ادامه داد:همه جهانیان و رسانه‌های بیگانه به این راهپیمایی پرشور چشم دوخته‌اند و هیچ‌کس نباید این روز عظیم را محل زد و بندهای سیاسی خویش قرار دهد.
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تأکید بر تبیین هرچه بیشتر ابعاد روز قدس در میان اقشار مختلف مردم افزود: امام راحل(ره) با تعابیر مختلفی بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید داشتند تا غده سرطانی که مستکبران در قلب جهان اسلام کاشته‌اند از میان برود.





:: برچسب‌ها: ابعاد روز قدس باید هرچه بیشتر در میان مردم تبیین شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.